Gizlilik Politika

Son güncelleme: 14 Mart, 2019

Realme Chongqing Mobil Telekomünikasyon Şirketi ve bağlı şirketleri (bundan böyle "realme", "biz", "bizim" olarak anılacaktır) gizliliğinizi korumayı ve saygı göstermeyi taahhüt eder. Bu nedenle, web sitemizi, mobil uygulamalarımızı veya hizmetlerimizi kullanırken kişisel bilgilerinizi nasıl topladığımızı, kullandığımızı, açıkladığımızı, ilettiğimizi ve sakladığımızı kapsayan Gizlilik Politikası'nı oluşturduk. Ürünlerimizi (veya hizmetlerimizi) kullanmadan veya kişisel bilgilerinizi göndermeden önce müşterilerimizin gizliliğine ilişkin uygulamalarımızı anlamak için lütfen bu Gizlilik Politikasını dikkatlice okuyun.

Bu politikanın aşağıdakileri anlamanıza yardımcı olması amaçlanmıştır:

I Tanımlar

II Çerezleri ve Diğer Benzer Teknolojileri Nasıl Kullanıyoruz?

III Kişisel Bilgilerinizi Nasıl Toplar ve Kullanırız?

IV Kişisel Bilgilerinizi Nasıl Tutuyoruz?

V Kişisel Bilgileriniz Nasıl İfşa Edilir?

VI Kişisel Bilgilerinizi Nasıl Koruyoruz ?

VII Kişisel Bilgilerinize Haklarınız

VIII Çocukların Kişisel Bilgilerini Nasıl Kullanıyoruz?

IX Üçüncü Şahıs Servis Sağlayıcıları ve Servisleri

X Kişisel Bilgileriniz Global Olarak Nasıl Aktarılıyor?

XI Bu Gizlilik Politikası Nasıl Güncellenir?

 

I Tanımlar

"Bağlı Şirket", ortak mülkiyet veya kontrol ile realme ile ilgili bir şirketi ifade eder.

"Üçüncü Şahıs", ortak mülkiyet veya kontrol ile realme ile ilişkili olmayan, başka bir deyişle ilgisiz bir şirket veya birey anlamına gelir. Üçüncü taraf, bir finansal veya finansal olmayan şirket veya siz ve realme dışındaki herhangi bir kişi olabilir.

"Kişisel Bilgiler", tanımlanmış veya tanımlanabilir bir gerçek kişiyle ilgili herhangi bir bilgiyi ifade eder.

 

II Çerezleri ve Diğer Benzer Teknolojileri Nasıl Kullanıyoruz?

  1. Çerezler nelerdir?

Çerezler, web sitelerimizin, uygulamalarımızın veya servislerimizin cihazınıza aktardığı ve sakladığı küçük dosyalardır. Gerçek web siteleri, çevrimiçi hizmetler, etkileşimli uygulamalar, e-postalar ve reklamlar çerezleri ve piksel etiketleri ve web işaretçileri gibi diğer benzer teknolojileri kullanabilir. Çerezler bilgisayarınızda kısa bir süre (yalnızca tarayıcınız açıkken olduğu gibi) veya uzun bir süre, hatta yıllar boyunca saklanabilir. Bizim tarafımızdan ayarlanmayan çerezlere erişemiyoruz.

  1. Kullandığımız çerezler

(1) Realme ve ortakları, cihazınızdaki mobil yazılımın kullanımını, uygulamayı ne sıklıkta kullandığınızı, uygulamada hangi olayların gerçekleştiğini, kümülatif kullanım, performans verilerini ve uygulamanın neresinden geldiğini anlamak için çerezleri veya benzeri izleme teknolojilerini kullanır. indirildi. Analiz yazılımında depolanan bilgileri mobil uygulamada gönderdiğiniz hiçbir kişisel bilgi ile ilişkilendirmeyiz.

(2) Realme ve ortakları, trendleri analiz etmek, web sitelerini yönetmek, web sitelerinde kullanıcı davranışlarını izlemek ve kullanıcı tabanımız için toplu demografik bilgi toplamak için çerezleri veya benzeri izleme teknolojilerini kullanır.

(3) Pek çok web tarayıcısının "İzlemeyin" özelliği vardır. Bu özellik web sitesine "İzlemeyin" isteği gönderebilir. Tarayıcınızda "İzlemeyin" özelliği etkinse, tüm web sitelerimiz seçiminize saygı gösterir.

(4) Çoğu site gibi, biriken eğilimleri analiz etmek ve sitelerimizi yönetmek için otomatik olarak belirli bilgiler topluyoruz. Bu bilgiler arasında İnternet Protokolü (IP) adresini, tarayıcı tipini, İnternet servis sağlayıcısını (ISS), referans / çıkış sayfasını, sitemizde görüntülediğiniz dosyaları (HTML sayfaları, grafikler vb.), İşletim sistemini, tarih / tarih gibi zaman damgalarını ve / veya tıklama akışı verilerini içerebilir.

(5) Web sitelerimizdeki reklamları görüntülemek veya diğer web sitelerindeki reklamlarımızı yönetmek için üçüncü şahıslarla çalışıyoruz. Üçüncü şahıs ortaklarımız, tarama etkinliklerinize ve ilgi alanlarınıza bağlı olarak size reklam vermek için çerezleri veya benzeri izleme teknolojilerini kullanabilir. İlgi alanına dayalı reklamcılıktan vazgeçmek istiyorsanız, çerezleri ve çerez tercihlerinizi yönetmek için "Çerezleri Sil / Devre Dışı Bırak" (aşağıda açıklandığı şekilde) yapabilirsiniz. Lütfen, yukarıdaki web sitelerini ziyaret ettiğinizde belirli bir kişiyi hedeflemeyen genel reklam almaya devam edeceğinizi unutmayın.

  1. Çerezleri Sil / Devre Dışı Bırak

Çerezleri ve çerez tercihlerinizi yönetmek için tarayıcınızın Seçenekler / Tercihler ayarlarını kullanmanız gerekir. Aşağıda, bu işlemin birçok popüler tarayıcıda nasıl gerçekleştirileceğine dair bir rehber bulunmaktadır.

Microsoft Internet Explorer

Microsoft Edge

Mozilla Firefox

Google Chrome

MacOS için Safari

İOS için Safari

  1. Çerezler hakkında daha fazla bilgi

Çerezler ve tarayıcınızı çerezleri kabul edecek, silecek veya devre dışı bırakacak şekilde nasıl yapılandıracağınıza ilişkin talimatlar hakkında daha fazla bilgi için, bkz. Www.allaboutcookies.org.

III Kişisel Bilgilerinizi Nasıl Toplar ve Kullanırız?

Realme, operasyonel verimliliği artırmak ve size en iyi ürün deneyimini sunmak için bilgi toplar. Kişisel bilgi toplama kanallarımız şunları içerir: (1) bize doğrudan bilgi göndermeniz; (2) ürünlerimizle nasıl etkileşim kurduğunuzla ilgili bazı verileri kaydederiz; ve / veya (3) sizinle ilgili bazı bilgileri üçüncü şahıslardan alıyoruz.

Topladığımız bilgiler, gizlilik ayarlarınız ve kullandığınız ürünler ve özellikler dahil, realme ile etkileşime girdiğiniz ortama ve yaptığınız seçimlere bağlıdır. Cep telefonu paket kutusuna kaydedilen nakliye varış yerini genellikle cihazın gerçek yeri olarak gördüğümüze ve verilerin korunması için de dahil olmak üzere ilgili yerel yasa ve düzenlemelere uyduğumuzu belirtmekte fayda var.

  1. Topladığımız kişisel bilgiler

(1) Doğrudan bize gönderdiğiniz bilgiler

Size sunduğumuz hizmetler, doğrudan bize bilgi göndermenizi gerektirecektir. Örnek:

  1. Ürünler satın alırsanız, iade veya geri ödeme başvurusunda bulunursanız veya bizden ücretli hizmetler kullanıyorsanız,teslimat ve siparişinizi işleme koymak için iletişim kayıtları, banka hesabınız ve kredi kartı bilgileriniz, fatura adresiniz, kredi doğrulama ve diğer finansal bilgiler ile iletişim bilgileriniz hakkında bilgi toplayabiliriz. Bu bilgileri vermezseniz, ürün satın alamaz, iade veya geri ödeme için başvuruda bulunamaz veya bizden ücretli hizmetler kullanamazsınız.
  2. Hizmetlerimizden bazıları içeriği başkalarıyla paylaşmanıza vepirtibası olmasına izin verir. Bu hizmetlerde benimsenen teknolojinin gerektirdiği şekilde, bu tür iletişim ve paylaşılan içerikler sistemimiz üzerinden iletilebilir ve sistemde depolanabilir.
  3. Yüz Tanıma ve Parmak İzi Kilit Açma, önceden kaydedilmiş yüz veya parmak izi bilgilerini kullanarak cihazınızın kilidini hızlı bir şekilde açmanıza olanak sağlar. Bu amaçla, yüz özellikleriniz hakkında farklı açılardan veya parmak izleriniz hakkında bilgi vermeniz gerekecektir.
  4. Sesli komut kontrol servisini veya diğer ses servislerini kullandığınızda, sesinizi kaydederiz ve sunucularımızda saklayabiliriz.
  5. Diğer zamanlarda, sizden kişisel bilgilerinizi vermenizi ve kişisel bilgilerinizi toplamanızı isteyebiliriz. Bu zamanlar arasında piyangolara veya yarışmalara katıldığınızda, tarafımızdan veya iş ortaklarımız tarafından düzenlenen tanıtım veya pazarlama faaliyetlerine katıldığınızda, anketleri doldurduğunuzda, kullanıcı forumlarımıza veya iş ortaklarımız tarafından desteklenen forumlara veya bloglara katılabilirsiniz.

(2) Hizmet kullanımına ilişkin bilgiler

Sağladığınız bilgilere ek olarak, hizmetlerimizi nasıl kullandığınızla ilgili bilgileri toplamak için cihazınızdaki yazılımı da kullanabiliriz. Örneğin, şunları toplayabiliriz:

  1. Cihaz Bilgisi - Cihaz adı, model, bölge ve dil ayarları, cihaz tanımlama kodu (IMEI numarası vb.), Cihaz donanım bilgisi ve durumu, kullanım alışkanlıkları, IP adresi, Mac adresi, işletim sistemi sürümü ve cihazın yapılandırması gibi Servislere erişmek için kullanılır.
  2. İşlem Kaydı Bilgileri - Servisin kullanıldığı zaman ve kullanım süresi, servisleri kullanarak girilen kelimeleri aramak ve cihaz ve yazılım olayları (yeniden başlatma, yükseltme, hata ve kilitlenme gibi) hakkında bilgiler. Android sistemi, hata veya kilitlenme olaylarınız, olaylar gerçekleştiğinde genel bilgileri içerecek şekilde tasarlanmıştır. Bu bilgiler sadece hata günlüğü analizi için kullanılacaktır, ancak bireysel tanımlama veya başka amaçlar için kullanılmayacaktır. Ayrıca düzenli olarak topladığımız kayıtları temizliyoruz.
  3. Konum Bilgisi - Cihazların GPS sinyalleri veya yakındaki Wi-Fi erişim noktaları ve mobil sinyal kuleleri, cihaz konumu kimliği, şebeke servis sağlayıcısı kimliği hakkında bilgiler gibi. Hangi konum tabanlı uygulamaları etkinleştirmek istediğinizi size soracağız. Cihazınızın konum ayarlarını, konum tabanlı servisler tarafından kullanılan yöntemleri ve sunucuları değiştirerek veya devre dışı bırakarak veya konum bilgisinin doğruluğunu değiştirerek, konum bilgisini realme'e verdiğiniz gibi değiştirebilirsiniz.
  4. Albüm Bilgileri - Örneğin, fotoğraf konumlarını gösterme ve fotoğraflarınızı ve videolarınızı sınıflandırma fonksiyonunu sağlamak için fotoğraf ve video dosyalarınızın enlem ve boylam bilgilerini toplamamız gerekir; Belirli fotoğrafları aradığınızda, girdiğiniz terimleri ve yerel olarak tanımlanmış fotoğraf sayısını toplayacağız.
  5. Kamera - Kamera uygulamasının normal şekilde çalışmasını sağlamak için operasyonel verileri (örneğin uygulamayı kaç kez kullanıyorsunuz), cihazınızla ilgili bilgileri, çekilen fotoğraflarla ilgili parametre bilgilerini (örneğin, ışığa duyarlılık ve yakalanan yüz sayısı) ,telefonunuzda kalan kullanılabilir alan bilgilerini toplarız.
  6. Uygulama sürümü, ziyaret ettiğiniz web siteleri ve servislerin sağladığı içerikle nasıl etkileşime girdiğiniz gibi hizmet kullanımınızla ilgili diğer bilgiler.

Yukarıda belirtilen servis işlevlerini uygulamak için üçüncü şahıs servis sağlayıcılarla çalışabileceğimizi unutmayın. Örneğin, metinden sese dönüştürme hizmetleri sağlamak için bir üçüncü şahıs servis sağlayıcısı ile anlaşabiliriz. Bu nedenle, sağlayıcı belirli kişisel bilgileri alabilir ve saklayabilir. Bu tür üçüncü şahıslar bu bilgileri başka hiçbir amaçla kullanmayacaktır.

(3) Üçüncü şahıslardan elde edilen bilgiler

Yasaların izin verdiği yerlerde, verilerinizi kamuya açık veya ticari kaynaklardan elde edebilir ve bu bilgileri sizinle alınan ya da sizinle ilgili diğer bilgilerle birleştirebiliriz. Hizmetlerimizi üçüncü şahıs hesabını (QQ, WeChat, Alipay, Weibo, Facebook vb.) kullanarak oturum açıp kullanmayı seçerseniz, bu üçüncü şahıs hizmetlerinden kullanıcı adınız ve profil fotoğrafı gibi bilgilerinizi alabiliriz.

  1. Kişisel bilgilerinizi nasıl kullanıyoruz

Kişisel bilgilerinizi, bu Gizlilik Politikasında açıklanan amaçlar doğrultusunda, realme veya üçüncü bir şahısça yürütülen meşru çıkarların korunması için gerekli olduğunda, kullanıcı sözleşmemiz ve / veya hizmet sözleşmemiz kapsamında size karşı yükümlülüklerimizi yerine getirmek, realme'nin tabi olduğu yasal bir yükümlülüğe uymak için veya sizin değerlendirmemiz durumunda işleme alabiliriz. Realme, bu Gizlilik Politikasının içeriğine ve kişisel bilgilerinizi kullanmadaki güncellemelerine kesinlikle uyacaktır. Kişisel bilgileriniz yalnızca toplama sırasında belirlenen ve sizin tarafınızdan onaylanan amaçlar için kullanılacaktır. Bunlardan başka bir kullanım varsa, onayınızı önceden alacağız. İlgili kullanımlara örnekler aşağıdaki gibidir:

Siparişleri İşleme Verileri, müşteri desteği, sipariş dağıtımı ve fatura basımı dahil olmak üzere siparişleri ve ilgili satış sonrası hizmetleri işlemek için kullanacağız.

Bildirim ve Anlık Servisleri Sağlayın

Verilerinizi, Lock Screen Magazine, Quick App, işletim sistemi veya uygulama güncellemesi ve kurulum, satış ve promosyon bilgileri dahil olmak üzere üçüncü şahıs içeriklerini anlık veya bildirim hizmetlerini sağlamak için kullanabiliriz.

Konum Tabanlı Servis Sağlayın

Biz veya üçüncü taraflar, hava durumu bilgileri, coğrafi hedefli mesaj gönderme servisi, otomatik zaman senkronizasyonu gibi mümkün olan en iyi kullanıcı deneyimini sunmak için size daha iyi hedeflenmiş hizmetler sağlamak için konum bilgilerini kullanırız.

Ürünleri ve Kullanıcı Deneyimini Geliştirin

Çevrimdışı satış kanalları, elektronik siparişler ve kullanıcı anketleri ve takip ziyaretleri için hesap kaydı yoluyla elde edilen cep telefonu numaralarını kullanacağız. Hata günlüğü analizi yapmak için hatalar veya kilitlenme olayları hakkındaki bilgileri kullanırız. Kullanıcı Deneyimi Programına katıldıktan sonra, kullanıcı deneyimini ve ürünün performansını iyileştirmek için cihazınızla, operasyonel davranışla, konumla, günlükle ve istatistiksel analizle ilgili bilgiler toplayacağız.

Müşteri Desteği Ürün sorunlarını gidermek, müşterilerin cihazlarını onarmak ve diğer müşteri hizmetleri ve destek hizmetleri sağlamak için verileri kullanırız. Mobil cihazınızın benzersiz tanımlama kodu, garanti servisinizi ve özel yazılım lisansınızı etkinleştirmek için kullanılabilir. Web sitemizin "Bize Ulaşın" bölümünde gönderdiğiniz soru veya yorumlara yanıt vermek için e-posta adresinizi de alabiliriz.

Dolandırıcılık Analizi, Denetimi ve Önlenmesi Kimliğinizi doğrulamak, ticari verimliliği incelemek, işlemleri gözden geçirmek ve sahtekarlığı önlemek için verdiğiniz bilgileri kullanabiliriz. Sadece istatistiksel verileri kullanıyoruz. Bu tür verilerin kullanımı sizinle kişisel olarak ilişkilendirilmez.

Ticari Tanıtım Faaliyetleri. Realme tarafından düzenlenen şanslı çekilişlere, yarışmalara veya benzeri promosyon etkinliklerine katılırsanız, verdiğiniz kişisel bilgileri bu tür etkinliklerin yönetimi için kullanırız.

Diğer realme Servislerinin Sağlanması Belirli realme servislerini kullanırken, verilerinizi yukarıda belirtilen servislerin işlevlerini yerine getirmek için kullanabiliriz.

Bilgileri, politikamızda açıkça belirtilmeyen diğer amaçlar için kullanmak istiyorsak, devam etmeden önce ön onayınızı arayacağız. Toplanan bilgileri, amaçlanan amacın ötesinde belirli bir amaç için kullanmak istiyorsak, devam etmeden önce ön onayınızı arayacağız. Kullanıcıların rızası olmadan, kişisel bilgilerini ve davranış verilerini kullanımları için herhangi bir üçüncü şahısa sağlamayacağız.

Kişisel Bilgilerinizi Nasıl Tutuyoruz?

Topladığımız kişisel bilgilerin saklama süresi, yasalarca daha uzun bir saklama süresi gerekmediği sürece, bu Gizlilik Politikası ve belirli hizmetlerin Gizlilik Bildiriminde belirtilen amaçlara ulaşmak için gereken minimum süredir. Yukarıda belirtilen şekilde tutma süresinin dolmasından sonra kişisel bilgilerinizi siler veya anonimleştiririz.

Kişisel Bilgileriniz Nasıl İfşa Edilir?

Realme, isteğinize göre ürün veya hizmetleri sağlamak için zaman zaman bizimle birlikte çalışan bağlı şirketleri ve stratejik ortaklarıyla bazı kişisel bilgileri paylaşabilir. Kişisel bilgileriniz pazarlama veya ticari amaçlarla üçüncü şahıslarla paylaşılmayacaktır.

Bağlı Şirketler: Kişisel bilgileriniz realme'nin bağlı şirketleri ile paylaşılabilir. Yalnızca bu Gizlilik Politikasında belirtilen amaçlar için gerekli ve tabi olan kişisel bilgileri paylaşacağız. Bağlı bir şirket kişisel bilgilerinizi burada belirtilenden farklı bir amaç için işleme koymak istiyorsa, tekrar izninizi ister.

Yetkili Ortaklarla Paylaşma: Bu Politikada belirtilen amaçları gerçekleştirmek için, bazı hizmetlerimiz yetkili ortaklarımız tarafından sağlanacaktır. Size daha iyi müşteri hizmeti ve kullanıcı deneyimi sağlamak için kişisel bilgilerinizin bir kısmını ortaklarımızla paylaşabiliriz. Yetkili ortaklarımız arasında, bunlarla sınırlı olmamak üzere, taşıyıcılar, gerçek bölgesel ajanlar, lojistik şirketleri, bulut servis sağlayıcıları ve teknik servis sağlayıcılar bulunur. Örneğin, güvenlik merkezi uygulamasını kullandığınızda, üçüncü şahıs servis sağlayıcıların servisleri virüs taraması yapmak ve telefonunuzdaki alanı boşaltmak için kullanılır. Hata günlüğünüzü analiz ederken, günlük bilgilerinizi üçüncü taraf servis sağlayıcılarına veya ilgili uygulamaların profesyonel teknik servis sağlayıcılarına sağlamamız gerekebilir.

Birleşme, devralma veya iflas tasfiyesi sürecinde olduğumuzda, bu tür bir işlemi kişisel bilgilerinizin aktarılmasını gerektirdiği takdirde, kişisel bilgilerinizi burada belirtilen kısıtlamalarla sınırlandırılmaya devam edecek olan yeni şirket veya kuruluşun talep etmesini isteriz. Gizlilik Politikası, aksi takdirde bu şirketten veya kuruluştan izninizi istemesini ve onay vermesini isteyeceğiz.

Kişisel bilgilerinizi yalnızca yasal, meşru, gerekli, spesifik ve kesin olan amaçlarla paylaşacağız ve bu tür kişisel bilgileri yalnızca hizmet sunumu için ihtiyaç duyulan bir temelde paylaşacağız. Ortaklarımız, paylaşılan kişisel bilgileri başka hiçbir amaçla kullanma hakkına sahip değildir.

  1. Kişisel bilgilerinizi SADECE aşağıdaki durumlarda kamuya açıklayacağız:

(1) Açık onayınızı aldıktan sonra;

(2) Yasal açıklama: Yasal olarak mahkeme makamlarına veya diğer yasal prosedürlere, davalara veya devlet makamlarının zorunlu şartlarına uymamız gerekiyorsa, açıklamamızın haklarımızı korumak için gerekli olduğuna inanıyorsak kişisel bilgilerinizi ifşa edebiliriz, veya başkalarının güvenliği, sahtekarlığı araştırmak veya devlet taleplerine cevap vermek.

VI Kişisel Bilgilerinizi Nasıl Koruyoruz

  1. Hizmetler için toplanan bilgileri korumak için makul ve uygulanabilir adımlar ve teknik önlemler aldık. Ancak, bilgilerinizi korumak için makul adımlar attığımız halde, hiçbir web sitesinin, İnternet aktarımının, bilgisayar sisteminin veya kablosuz bağlantının kesinlikle güvenli olmadığını lütfen unutmayın.
  2. Sağladığınız kişisel bilgileri korumak ve yetkisiz erişimi, kamuya açıklamak, kullanmak, değiştirmek, verilerin zarar görmesini veya kaybolmasını önlemek için endüstri standartlarına uygun güvenlik önlemleri aldık. Aşağıdakiler de dahil olmak üzere kişisel bilgilerinizi korumak için tüm makul ve uygulanabilir önlemleri alacağız:

(1) Pek çok hizmeti şifrelemek için teknolojik araçları SSL olarak kullanıyoruz. Sistemleri yetkisiz erişime karşı korumak için bilgi toplama, depolama ve işleme (fiziksel güvenlik önlemleri dahil) konusundaki uygulamalarımızı düzenli olarak inceleyeceğiz.

(2) Kişisel bilgilerin işlenmesinde bize yardımcı olmak için bu tür bilgileri bilmesi gereken gerçek çalışanlara ve kişisel bilgilere erişmek için adımıza bu bilgileri işlemeye yetkili şirket personeline izin vereceğiz. Bu tür çalışanların veya personelin katı sözleşme gizliliği yükümlülüklerini yerine getirmesi gerekir. Bu yükümlülükleri yerine getirmeme durumunda, yasal yükümlülüklerden sorumlu tutulabilirler veya gerçeklerle olan ilişkileri feshedilebilir.

(3)Bilgilerinizin güvenliği bizim için çok şey ifade ediyor. Bu nedenle, bilgilerinizin yetkisiz erişilmesini, kullanılmasını veya ifşa edilmesini önlemek için kişisel bilgilerinizi koruma ve bilgi depolama ve iletimi için tam şifreleme sağlama gibi koruma önlemleri uygulama çabalarımıza devam edeceğiz. Şifreli verilerin belirli belirli içerikleri için, kullanıcı dışında hiç kimsenin bunlara erişme hakkı yoktur.

(4) Belirli türdeki kişisel bilgilerinizi iletmek ve saklamak için şifreleme ve diğer güvenlik önlemlerini benimseyeceğiz; ve kişisel biyometrik bilgilerinizi saklamadan önce işlemek için teknik önlemleri kullanacağız, örneğin, bu tür kişisel biyometrik bilgilerin temel bileşenlerini saklayacağız.

  1. Kişisel bilgi güvenliği olayı durumunda, kanun ve yönetmeliklerin gereklerine uygun olarak sizi derhal aşağıdakilerden haberdar edeceğiz: güvenlik olayının temel durumu ve olası etkisi, attığımız veya alacağımız imha önlemleri Kendini koruma ve risk azaltma önlemleri, senin için çareler, vs. için önerilerde bulun. Olayı derhal e-posta, mektup, telefon, anında iletme veya başka yollarla bilgilendireceğiz. Her bir kişisel bilgi konusunu bireysel olarak bilgilendirmek zor olduğunda, duyuruları makul ve etkili bir şekilde yayınlayacağız. Aynı zamanda, kişisel bilgi güvenliği olaylarının düzenleyici makamların gereksinimlerine uygun olarak elden çıkarıldığını da aktif olarak rapor edeceğiz.

VII Kişisel Bilgilerinize Haklarınız

Realme, kişisel bilgilerinizle ilgili haklarınıza saygı gösterir. Aşağıda yasalar uyarınca sahip olduğunuz haklar ve bu hakları nasıl koruyacağımız bulunmaktadır. Lütfen, güvenlik nedeniyle, isteğinizi işleme koymadan önce kimliğinizi doğrulamanızı isteyebileceğimizi unutmayın. Prensip olarak, talep makul ise bir ücret talep etmiyoruz. Ancak, makul sınırı aşan birden fazla ve tekrarlayan talepler için, duruma göre maliyetleri karşılamak için belirli bir ücret talep edeceğiz. Mantıksız tekrarlayan, aşırı teknik araçlar gerektiren (örneğin, yeni sistemlerin geliştirilmesini gerektiren veya mevcut uygulamaları temelde değiştiren) talepleri reddedebilir, başkalarının yasal haklarına ve çıkarlarına risk oluşturabilir veya açıkça gerçekçi değildir. Ayrıca, doğrudan ulusal güvenlik, ulusal savunma güvenliği, halk sağlığı, ceza soruşturmaları ve doğrudan kamu yararına ilişkin diğer konularla diğer bireyler veya kuruluşlarla ilgiliyse, ya da meşru haklarınıza ciddi zararlar verebilirse, isteğinize cevap veremeyebiliriz.

  1. Bilgi Edinme Hakkı: Realme, kişisel bilgilerinizi nasıl kullandığımızı size bildirmek için bu Gizlilik Politikasını yayınlar. Bilgilerinizi şeffaf bir şekilde kullanmaya kendimizi adadık.
  2. Erişim Hakkı: Verilere erişme hakkınızı kullanmak istiyorsanız, hesabınıza kaydolurken verdiğiniz bilgilere erişmek için "Ayarlar - Hesap" bölümünden hesabınıza giriş yapabilirsiniz.
  3. Düzeltme Hakkı: Daha önce gönderdiğiniz bilgileri değiştirmek ve tamamlamak için hesabınızda oturum açabilirsiniz. Sizinle ilgili olarak işlediğimiz kişisel bilgilerinizde hatalar veya eksiklikler olduğunu tespit ettiğinizde, düzeltmeler veya ekler yapmamızı isteme hakkınız vardır. Kişisel bilgilerinizi düzeltmemizi veya tamamlamamızı istemek için bizimle privacy@realme.com adresinden iletişime geçebilirsiniz.
  4. Silme Hakkı: Hesabınıza giriş yapabilir ve hesap bilgilerinizi doğrudan silebilirsiniz. Silme isteğinize zamanında cevap vereceğiz. Hizmetimizden bilgi silerken, ilgili bilgileri sunucudan hemen silmemiz mümkün değildir, ancak sunucu güncellendiğinde sileriz. Yasalara veya meşru ticari amaçlara göre, kişisel bilgilerinizin silinmesini talep etmek için privacy@realme.com adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz. Bununla birlikte, onayınızı tamamen iptal ederseniz veya kişisel bilgilerinizi tamamen silmemizi isterseniz, size hizmet vermeye devam edemeyebiliriz.
  5. Onay Alma Hakkı: Her işletme işlevi bazı temel kişisel bilgiler gerektirir (bu politikanın "Kişisel Bilgilerinizi Nasıl Toplar ve Kullanır" adlı Bölüm III'e bakın). Topladığımız ilave kişisel bilgilerin toplanması ve kullanılması için herhangi bir zamanda yetkilendirmenizi verebilir veya onay verebilirsiniz. Yetki belgenizi ve onayınızı geri çekerseniz, çekilen yetki veya izne karşılık gelen hizmeti size sunmaya devam edemeyiz.

Onayınızı geri çektikten sonra, ilgili kişisel bilgileri artık işleme koyamayacağız, ancak onayınızı geri çekme kararınız, daha önce izninize dayanarak işlenen kişisel bilgileri etkilemeyecektir. Kişisel bilgilerinizi toplamaya devam etmek veya bilgileri silerek, cihazı kapatarak vb. izninizi geri çekmemize izin verme kapsamınızı değiştirebilirsiniz.

  1. Kişisel Bilgilerin Bir Kopyasını Alma Hakkı: Yasa ve yönetmeliklerin izin verdiği kapsam dahilinde, kişisel bilgilerinizin bir kopyasını almak için bizimle bizimle irtibata geçebilirsiniz. İsteğinizi aldıktan sonra makul bir zamanda mümkün olan en kısa sürede isteğinize cevap vereceğiz.
  2. Şikayet Hakkı: Bir şikayette bulunmak için bizimle privacy@realme.com adresinden iletişim kurabilirsiniz. Şikayetinizi aldıktan sonra en kısa sürede cevap vereceğiz.

VIII Çocukların Kişisel Bilgilerini Nasıl Kullanıyoruz?

  1. Ürünlerimiz, web sitelerimiz ve hizmetlerimiz çoğunlukla yetişkinler içindir. Ebeveynlerinin veya velilerinin rızası olmadan, çocukların (18 yaş altı veya ilgili yargı yetkileri tarafından belirlenen benzer asgari yaş) kendi kullanıcı hesaplarını oluşturmasına izin verilmez. Çocukların ebeveynlerinin rızası ile kişisel bilgilerini toplamak durumunda, bu bilgileri yalnızca yasanın izni, ebeveynlerinin veya velilerinin açık rızasıyla veya çocukların korunması için gerekli olduğunda kullanacak ya da kamuya açıklayacağız.
  2. Çocuğun kişisel bilgilerini açık ve doğrulanabilir bir ebeveyn izni almadan topladığımızı tespit edersek, ilgili verileri en kısa sürede silmeye çalışırız.

IX Üçüncü Taraf Servis Sağlayıcıları ve Servisleri

Realme web siteleri, ürünleri, uygulamaları ve hizmetleri üçüncü şahıs web sitelerine, ürünlerine ve servislerine bağlantılar içerebilir. Üçüncü şahıslarca sunulan web sitelerine, ürünlere ve hizmetlere erişmeyi veya bunları kabul etmeyi seçebilirsiniz.

  1. Bulut hizmetleri ve hesapları gibi ürünler Dongguan Xunyi veya diğer üçüncü şahıslarca sağlanmaktadır. Realme'nin bu üçüncü şahıslar üzerinde kontrolü yoktur. Bu tür üçüncü şahıslar bu Politikaya tabi değildir. Kişisel bilgilerinizi bu üçüncü şahıslara göndermeden önce, lütfen bu üçüncü şahısların gizlilik politikalarına bakın.
  2. Ayrıca, Dongguan Xunyi ayrıca realme'nin veri depolama ve işleme servis sağlayıcısıdır. Verileriniz Dongguan Xunyi'nin sunucularında saklanabilir ve realme talimatları altında işlenebilir.

X Kişisel Bilgilerinizin Sınırlar Arasında Transfer Edilmesi

Realme, Çin merkezli ve global olarak faaliyet gösteren bir şirkettir. Ürün veya hizmetleri sağlamak için tüm dünyadaki kaynakları ve sunucuları kullandığımız için, kişisel bilgileriniz, yerel yasalara ve düzenlemelere uygunluğun ardından, ürün veya hizmetleri kullandığınız ülkelerdeki / ülkelerdeki denizaşırı ülkelerdeki yargı bölgelerine aktarılabilir veya bunlardan yararlanılabilir. Yetki Pazar ve satış bölgelerine dayanarak, belirli bölgelerde konuşlandırılmış sunucular veya veri işleme servis sağlayıcıları kurduk. Kişisel bilgilerinizi denizaşırı tesislere aktarabilir ve saklayabiliriz. Bu ülkelerdeki / bölgelerdeki veri koruma yasaları ülkenizdeki / bölgenizdeki kanunlardan farklı olabilir.

Farklı veri koruma yasalarının farklı riskler içerdiğini anlıyorsunuz. Bu gibi durumlarda, topladığımız verilerin işbu Politika ve yürürlükteki yasalara uygun olarak işlenmesini ve kişisel bilgilerinizin ülkeniz / bölgenizde olduğu gibi yeterince ve eşit şekilde korunmasını sağlamak için önlemler alacağız. Kişisel bilgileri sınırlar arasında taşımak, sınır ötesi veri aktarımından önce şifreleme veya tanımlama gibi güvenlik önlemlerini uygulamak veya ülkenizin gereksinimlerine göre veri alıcısıyla gerekli veri aktarma / paylaşma anlaşmalarını imzalamak için onayınızı isteyeceğiz.

XI Bu Gizlilik Politikası Nasıl Güncellenir?

Bu politikayı zaman zaman güncelleme veya değiştirme hakkımız saklıdır. Farklı kanallardan size güncellemeleri bildireceğiz. Gizlilik Politikasında yapılan önemli değişiklikler için, bize bir e-posta adresi sağladıysanız, değişikliklerin yürürlüğe girmesinden önce bize hesabınızdaki e-posta yoluyla bildiririz, aksi takdirde web sitemize bir bildirim göndeririz ya da size cihazlarımızdan anında anlık bildirimleri göndeririz.

Bu Gizlilik Politikası düzeltmelere tabidir, ancak açık onayınız olmadan, bu Gizlilik Politikası kapsamındaki haklarınızı azaltmayacağız.

Burada referans verilen realme ürün ve hizmetleri, kullandığınız telefon modellerine ve sistem sürümlerine veya yerel kanun ve yönetmeliklerin gerekliliklerine bağlı olarak değişebilir. Nihai ürün ve hizmetler, kullandığınız telefon ve sistemlerdeki ürünler ve hizmetler olacaktır.

Gizlilik Politikamız veya gizlilik uygulamalarımızla ilgili herhangi bir sorunuz veya endişeniz varsa, lütfen aşağıdaki adresten bizimle iletişime geçin:

Bina 2, No. 24 Nichang Avenue, Huixing Subdistrict, Yubei Bölgesi, Chongqing

E-posta: privacy@realme.com